18 marca 2014

Inspektor i tradycjonalista






Zrobiłem sobie taki test predyspozycji zawodowych http://www.arealme.com/16types/pl/



I wyszło mnie co następuję:


Inspektor - Postępuje w zgodzie z przyjętymi powszechnie zasadami, skrupulatnie i uważnie.


Jesteś cichy i poważny. Potrafisz wygrywać dzięki sile swoich przekonań, ostrożności i szczerości. Jesteś realistą i oddanym pragmatykiem. Podejmujesz decyzje racjonalnie i realizujesz swoje zamierzenia krok po kroku, nie rozpraszając się. Wszystko organizujesz według ustalonego porządku. Zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym jesteś wierny tradycjom.


W sumie się zgadza – poukładany mruk i pieprzony nudziarz.


Ale najbardziej podoba mi się ostatnie zdanie :)




11 komentarzy:

  1. no cóż mi wyszło tak samo - co tu dużo mówić to samo pokolenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i mnie też to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, a ja jestem inspektorem w moim banku! takie mam stanowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a mi wyszło w wolnym tłumaczeniu, że "ogólnie jest spoko, wszystko ok, carpe diem, tylko zacznij używać mózgu" . zawsze mogło być gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Artysta... nie wiem czy to pasuje do osoby projektującej ogrody, ale pewnie się nie znam.
    Pozdrawiam.
    Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysliciel - i jak to spieniezyc?

    OdpowiedzUsuń