6 grudnia 2012

Sen, głupcze!


Ostatnio jestem mega niewyspany i hiper zmęczony. 
Z przyczyn, że ponieważ.
Na ten przykład wczoraj oraz przedwczoraj usnąłem byłem w autobusie wracając z pracy.
Dzięki Bogu i Partii nie krążyłem od pętli do pętli - za każdym razem budziła mnie książka wypadająca z rąk. Literatura nie po raz pierwszy ratuje mi życie!
I to we właściwym momencie - zasypiałem u podnóża wiaduktu, a budziłem się przed piekarnią. 
Znaczy się jak znajdę odpowiedniego partnera/partnerkę i trochę potrenujemy, to mogie odnieść jakieś sukcesy w wyczynowym spaniu synchronicznym (WSS Społem... i się nie wyspołem.)

Z przyczyn powyższych:


PS. Gówno tam się wyśpisz! Jedziesz przecież do Gosiewa, pało...

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepsiejszego z okazji Mikołajowych Imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja cię rozumiem..

    /atam

    OdpowiedzUsuń
  3. były imieniny, życzenia się należą... więc wszystkiego dobrego... i pewnie po nocy szaleństwa to niewyspanie... :) G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thx. nocne szaleństwo - przewróciłem się na drugi bok! ;)

      Usuń
  4. Z tym spaniem to jakaś epidemia chyba jest- ja mam podobnie- w każdej pozycji i sytuacji spać, spać, spać......a do życzeń imieninowych oczywiście się przyłączam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do życzeń, ale zamiast dać kartkę imieninową, to ukradnę Twoją :P :D
    naninu

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione,acz szczerze życzenia imieninowe! :)Duuużo snu przez weekend życzę!

    Remedios

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podczas snu drętwieję !!! Boję się zasypiać ;o((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to srogo! Sny masz jakieś takie usztywniające czy co?

      Usuń