28 listopada 2012

Piosenka roku!



Chcecie posłuchać mojej piosenki roku? Pewnie... że nie! 
Wolelibyście przeczytać coś fajnego, a nie znowu ta muzyka i muzyka, ale co tam…

Najsamprzód posłuchajcie tego:



Niezłe, nie? Dobre. Fajne. Ciekawe.


















A teraz proszę o głębszy oddech i zapodajcie to:



Ha! Tak się robi covery! 
To ten rzadki przypadek, gdy przeróbka jest lepsza od oryginału.
I to jest moja piosenka roku.
Howgh!


PS. Zapomniałbym! Genialny moment przy 2:02 - Dulli robi "króliczka" i ma minę pt. "Śpiewa się i gra trochę, nie?"

12 komentarzy:

  1. OPie nie wiem jak inni, ale ja myślę, że mógłbyś tu częściej serwować taką zacną nutę. Dobrutkie.Bardzo bardzo.
    Pozdrawiam spijając poranną kawkję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inni mają chyba inne zdanie ;) ale grunt że choć dwóm czytelnikom się podoba! ;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. A gdzie moje tantiemy żabciu włochata? ;-)
    Tutaj trochę więcej nowego grania:

    http://www.youtube.com/watch?v=IrQjXiiMRtE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie tantiemy? sam znalazłem! :)
      Ten link co podałeś na formusicu to mi się nie chciał otworzyć z powodu braku jakiegoś tam flasha, a nie chciało mi się go instalować i nie oglądałem - a to jest właśnie ten koncert?
      Ten poniżej widziałem - sporo jest całych live-wów AF w sieci, a to cieszy! :)
      Pozdro!

      Usuń
  3. i tak wszystkie dupeczki zgarnie gitarzysta za solo 1:25 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego Mikołaj, zdrowia szczęścia pomarańczy.... itd. :-)

    Maleńczuk

    OdpowiedzUsuń
  5. to takie spokoje obleci... :) ja czekam na kolendę w wykonaniu rodziny OP... Zu może odstawić jakiś układ taneczny na okoliczność i ku czci... Dobrze jej to wychodzi, więc dlaczego nie pokazać tego światu...:)G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee no, jaja sobie z kolęd robić? Nie godzi się.

      Usuń
  6. A dla mnie płyta roku to :
    http://www.youtube.com/watch?v=wYfQ1I-VV7M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam szczerze - nie znam tego koncertu. Ale głos Wilsona cenię.

      Usuń