30 października 2012

"Myślałem że mama przynajmniej nie..."



Nie oglądałem tego Koterskiego - chodzą słuchy, że jako całość film słaby i niestrawny.
Trafiłem na ten fragment zupełnym przypadkiem i wymiękłem byłem.



Po pierwsze to wszystko, to jest prawda, tylko prawda i cała prawda.
Po drugie faceci tak kiedyś myśleli, wciąż myślą albo jeszcze będą myśleć (jak urosną!), a jak twierdzą że nie, to kłamią! Każdy facet „kiedyś jak się pierwszy raz był zakochany” to myślał że Wy w ogóle tego nie robicie. Serioza! Tak się Was wtedy gloryfikuje i obdziera z podstawowej fizjologii.
Po trzecie Więckiewicz. Więckiewicz i jeszcze raz Więckiewicz.
Po czwarte Więckiewicz w 0:57 jak robi tymi oczami kiedy mówi, że „mama przynajmniej nie” i od 1:30 – „Mławo ująłbym.”
Po piąte ten język miauczyńsko-koterski – „Perfum raczej perfumów nie piją chyba perfum.”
Po szóste mnie to bawi – ale ja mam spaczone poczucie humoru ;)

6 komentarzy:

  1. przecież to jasne, że MY jesteśmy tak eteryczne, że w ogole nie musimy TEGO robić...i nikt tu nie kłamie...
    ZaTa

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)) czasem musicie - niestety! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście film jako całość słaby,ale sa fragmenty(ten zwłaszcza!) na których "sikałam" ze Śmiechu :D
    Remedios

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najlepsze fragmenty są na YT więc można powiedzieć że już obejrzałem ;)

      Usuń
  4. http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/1127443,baby-sa-jakies-inne-o-nowym-filmie-koterskiego-i-polskim,id,t.html

    OdpowiedzUsuń