9 maja 2014

Fristajl

Obejrzałem właśnie pierwszy odcinek "House of Cards" (Zofia usnęła na dobre w 19 minucie) i już mnie się podoba. Bardzo. Oczywiście sezonu pierwszego, bo jestem z serialami sto lat za murzynami. Oczywiście nie obrażając Murzynów. I tak jest nieźle, bo niedawno zaliczyłem byłem całe 8 odcinków "True Detective" i muszę przyznać, że urwało mi pierdziawkę - to co robią w tym serialu Mafiu z Łudym, to normalnie nawet w najlepszych latach "Klanu" nie dawała tak rady Bożenka ze śp. Ryśkiem. Nie naigrywam się, skądże. Genialne aktory. Mafiu i Łudy oczywizda. Poza tym nie mogę dojść do równowagi fizyczno-psychicznej po majówce w górach i po powrocie z Huty padam zazwyczaj na twarz. Może także również azaliż dlatego, że w Hucie to ma teraz tak, że nie ma się nawet kiedy podrapać w pierdziawkę. Ba! Nie ma kiedy i nie ma generalnie w co, bo pierdziawka urwana o czym pisałem wyżej. Także taka jest ogólna tendencja i niż płynący znad Wilanowa. Zastanawiam się czasem kim ja w tej Hucie jeszcze będę, bo już wydawało się że byłem wszystkim, a tu ciągle zaskoczki. Jedno jest pewne - nie będę prezesem. W związku z tym łubu dubu i serdecznie pozdrawiam.



Jak to mówił Janek Himilsbah, przebrany za białego misia, nie pamiętam już w jakim filmie - "Zdejmicie mi łeb!"


11 komentarzy:

  1. Jeśli już mowa o serialach, osobiście polecam serial kryminalny spłodzony przez Pasikowskiego o tytule Glina.
    Chyba w 2009 leciał w TVP2, w roli głównej Jerzy Radziwiłowicz i młody Stuhr, z resztą postać grana przez Braciaka też rewelacyjna, ale Radziwiłowicz to całkiem wymiata (pomijam fakt, że starsi i siwiejący faceci dziwnie na mnie działają). Nagrali tylko dwie serie, serial godny obejrzenia. Polecam.
    Pozdrawiam
    Marzanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee no całego "Glinę" oglądałem, a jakże, mam zaległości ale nie aż takie :)) "Glina" superowy - zwłaszcza Radziwiłowicz i Braciak, którego uwielbiam.

      Usuń
  2. co to jest, że białe misie w górach tak działają przyjezdnych... ja rozumiem jeszcze wódka z lodem... ale baca w kożuchu spodem do góry... to już perwersja... G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem o co chodzi, mnie misie-przebierańcy nie biorą :)

      Usuń
  3. Mikołaju proszę ;) http://www.youtube.com/watch?v=O6FdYoLRJbs Pozdro G.K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Dziękuję bardzo! Piękny fragmencik...
    Pozdro!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam u Majkolsów? Wybieracie się gdzieś na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Halo halo?? Mikołaju gdzie Ty?

    OdpowiedzUsuń
  7. omatkoboskoczęstochosko i świętyjezusicku... jak tu pusto...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ejjj a Was to gdzieś czarna dziura wssysła, czy cuś?!

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak.... Trzeba mieć JAJA żeby zamknąć bloga... Majkols, Majkols, co się z Tobą dzieje..?!

    OdpowiedzUsuń