7 listopada 2012

Lotto-srotto!

Puściliście los kuponos z okazji wczorajszej kumulacji? Na pewno, cała Polska puszczała. A widzieliście jakie padły liczby?? Widzieliście. Jak Polska cała. 
Mimo to przypomnę - 5, 37, 40, 41, 45, 47 
I proszę mi teraz powiedzieć, która maszyna losująca wylosowała by takie numery?!?! No która?!!! Przecież to cuchnie szwindlem na kilometr! Szkoda, że nie poszli na całość i nie "wylosowali" sześć czterdziestek! Toż to hucpa, granda i skandal!! To trąci układem. Przy tym losowaniu Smoleńsk, trotyl i zwolnienie Czarka Gmyza z Rzepy to jest małe miki!

Dlatego ja, Ojciec Prowadzący i podobnie zbulwersowana wyraźnym szachrajstwem Totalizatora Sportowego, moja córka Zuzanna Zofia żądamy powołania Sejmowej Komisji  Śledczej ds. Kumulacji 50 Dużych Baniek i postulujemy o ujawnienie personaliów tej trójki, która trafiła tą szóstkę i zgarnęła po siedemnastce, a także dokładnego sprawdzenia czy wygrani nie są w jakikolwiek sposób powiązani z pracownikami Totalizatora Sportowego! Oraz czy w kulkach nie były zamontowane mikroczipy a Komisja Gier i Zakładów nie jest podstawiona!
Dopóki taka Komisja nie zostanie powołana ja, Ojciec Prowadzący i moja córka Zuzanna Zofia ogłaszamy głodówkę protestacyjną!


OP to może jeszcze schudnąć (nawet powinien) ale pomyślcie o tym biednym, małym dziecku!


PS. Co prawda my też trafiliśmy te sześć liczb, ale na 9 kuponach!

19 komentarzy:

  1. Idziecie na całość, jednym słowem!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, ja trafiłem. Przyznaje się. Tak więc głoduj dalej w poszukiwaniu pozostałej dwójki ale dziecku daj coś zjeść ;-). P.S. Całość wygranej przeznaczam na pomoc w produkcji nowych epizodów SW :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko Kaczor Donald nie został mistrzem Yodą! :)

      Usuń
  3. mój kolega z pracy co kumulka to zarzeka się na wszystkie świętości, że jutro... wygrywa... i nieprzychodzi do roboty... i tak ma już 3 lata z rzędu...:) niestety nie wygrałam i muszę jeszcze popracować... koledze z pracy dobrze życzę, bo obiecał, że jak wygra to fundnie nam kawę... najdroższą (tą wybieraną z odchodów zwierzęcych) serwowaną przez przystojnego, kuso odzianego barystę... tudzież barystkę...:)G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawa z odchodów zwierzęcych... ciekawe... życzę koledze wygranej! tuż po mnie.. :)

      Usuń
    2. jakieś zwierze żre ziarna kawy, w żołądku trawiona jest otoczka ziarna, a reszta jako niestrawna jest przez to zwierze wydalana... tubylcy zbierają, oczyszczają i kawa jak złoto... dosłownie... :)

      Usuń
    3. Ze moze sie ta kawa Kopi Luwak nazywa czy cos?

      Usuń
    4. Dokładnie tak - Kopi Luwak. Robi się to w Indonezji. Nazwa taka bo kopi to kawa a luwak to lokalna nazwa zwierzaka, który żre kawę jak małe cielę. :-) Widziałem produkcję na żywo, degustowałem. Generalnie żadne halo, tyle, że kawa zupełnie bez kwaskowego posmaku.

      Usuń
  4. oj, nie marudźcie...
    podaję 'zlote' liczby na następne losowanie:
    1, 2, 3, 4, 5, 6
    do urn! tfu znaczy: do kolektur!
    ZaTa

    OdpowiedzUsuń
  5. Skandal !!!!! A ile jest osób potrzebujących ???? Na przykład można by tę wygraną oddać na pewne radio i telewizję !!!! Jedyne na prawdę wolne medium w Polsce (wolne od rozumu) !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ani jednej cyfry w 7 kuponach! przyłączam się do protestu
    essi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak trafiać to wszystko co tam jedna czy dwie liczby... będziesz się rozdrabniać :)

      Usuń
  7. No ja również ani jednej na 2 zakładach. A mogłam sobie za to czekoladę czy coś ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja już sobie wizualizowałam swojego nowego defendera i dłuuuuugą podróż z przygodami... gorące dziewczyny, kolorowe drinki z palemką... ehhhh życie to dziwka ot co.

    OdpowiedzUsuń