7 czerwca 2012

Piłkarski post przedEurowy!

Wiem, że to wielokrotnie powtarzany banał, ale tym razem jest to prawda, tylko prawda i żadna gówno-prawda - jutro zaczyna się Wielkie Piłkarskie Święto!
Większe niż kiedykolwiek wcześniej. Bo u NAS. W kraju nad Wisłą. Polsce!

Byliśmy dziś komisyjnie zobaczyć jak to wszystko wygląda w przeddzień:


I wygląda to dobrze. Nawet bardzo. Co prawda nie tak dobrze jak My, ale dobrze ;) 
Także OP jest podbudowany, żeby nie napisać zbudowany.
Organizacyjnie damy radę, bo my zawsze dajemy radę! Owszem, może tu i ówdzie szambo gdzieś wybije, ale ogólny wydźwięk i tendencja będą pozytywne. Nie ma innej opcji! 
Damy radę i już!!

Oby tylko czysto sportowo też nam poszło. Zastrzegam od razu, że żadne fajerwerki mi się nie marzą - chcę żeby wyszli z grupy i w ćwierćfinale dali z siebie wszystko. 
I chcę jeszcze, żeby się cieszyli z bramek jak tu:



I byli w tej radości tak kreatywni jak te wariaty z Islandii:



I niech będą mega nieprawdopodobne emocje:





Koszulka reprezentacyjna odprasowana, mole z biało-czerwonego szalika wypędzone, flaga na Focusie zatknięta - jestem gotowy!

Zaczynajmy!



6 komentarzy:

  1. Koko koko... Ale ja nie o Euro chciałam, bo Euro i tak się za tych paręnaście godzin zacznie. Ale o Zu - jaka Ona duża Kobita już! Odkąd zniknął kącik pod hasłem 'Tu rządzi Zu', jakoś tak mało Jej fotek na blogu, a szkoda, bo jest zabójcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie kretyni którzy kradną foty i je wykorzystują w niecny sposób było by fot wiecej... :(

      Usuń
  2. Zu urosła,Tymianek zmężniał,OP odmłodniał...
    a flaga w moim aucie też powiewa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no..z The Toilet w wykonaniu Islandczyków się uśmiałam!:D W ogóle są świetni!:)Ja już głos szykuje,ale się bede darła ;P
    Remedios

    OdpowiedzUsuń